تاثیرات مجیک ماشروم
نوشته شده توسط : spudgene

زمینه تحقیقات روانگردان در حال احیاء است، با این حال تحقیقات متمرکز بر استفاده غیر بالینی روانگردان نسبتا محدود است. مطالعه کیفی کنونی چگونگی استفاده مردم از قارچ جادویی، تأثیرات این استفاده و مفاهیمی را که کاربران به تجربیات مجیک ماشروم خود می‌دهند، روشن می‌کند. برای واجد شرایط بودن برای شرکت در این مطالعه، شرکت کنندگان باید بزرگسالان جوانی باشند که در سه ماه گذشته از قارچ جادویی استفاده کرده اند و ساکن ویکتوریا، کانادا باشند. مصاحبه‌های نیمه ساختاریافته و انفرادی در مورد عادات استفاده از قارچ جادویی، فرهنگ، دانش و سایر عوامل با هر شرکت‌کننده انجام شد و متعاقباً به صورت موضوعی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. شرکت کنندگان استفاده از قارچ جادویی را با تأثیرات ماندگار بر زندگی خود از جمله تحول و تجربیات یادگیری مرتبط دانستند. علاوه بر این، شرکت‌کنندگان استراتژی‌هایی را برای بهینه‌سازی تجربیات قارچ جادویی خود، از جمله درگیر شدن در تحقیق در مورد قارچ‌های جادویی و همچنین استفاده از پشتیبانی همتایان شرح دادند. علاوه بر این، جنبه هایی از تجربیات قارچ جادویی که در مطالعات قبلی به عنوان مضر تصور می شد توسط شرکت کنندگان به عنوان مرتبط با تجربیات یادگیری و آسیب های کمی توصیف شد. نتایج مثبت درک شده شرکت‌کنندگان و مشخصات نسبتاً کم خطر، تحقیقات بیشتری را برای اطلاع از نحوه استفاده کاربران قارچ جادویی می‌توانند نتایج مثبت بالقوه را به حداکثر برسانند و همچنین مضرات را به حداقل برسانند.

نمونه ها و مواد شیمیایی

در این مطالعه از هشت نمونه قارچ جادویی خشک شده که در ژاپن به دست آمدند استفاده شد. شش Psilocybe cubensis (نگاه کنید به شکل 1 (A)) و دو جنس Copelandia بودند (نگاه کنید به شکل 1 (B)). سیلوسین و سیلوسایبین توسط وزارت بهداشت، کار و رفاه ژاپن عرضه شد. تمام مواد شیمیایی دیگر مورد استفاده در آزمایش‌ها دارای درجه تحلیلی بودند.

 

بررسی میکروسکوپی نوری

یک بررسی میکروسکوپی با استفاده از روش گزارش شده توسط Watling [11] با یک تغییر جزئی انجام شد. محلول 2.5 درصد هیدروکسید پتاسیم استفاده شد

 

بررسی مورفولوژیکی

ویژگی های مورفولوژیکی دو نوع قارچ توهم زا در جدول 1 خلاصه شده است. با توجه به تفاوت های ماکروسکوپی آشکار، دو نمونه Copelandia به صورت جداگانه شرح داده شده اند.

 

همانطور که در شکل 1 (C-F) نشان داده شده است، بررسی میکروسکوپی نوری، هاگ، سیستیدیا و بازیدیا را روی آبشش ها نشان داد. P. cubensis دارای هاگ های قهوه ای تیره، سیستیدیا هیالین و بازیدیوم 4 اسپور هیالین بود. جنس Copelandia دارای هاگ های قهوه ای تیره، سیستیدیا با دیواره ضخیم زرد و بازیدیوم 4 اسپور هیالین بود. اندازه هاگ

 

بحث

بیشتر قارچ‌های جادویی که در ژاپن پخش می‌شوند به نظر می‌رسد P. cubensis و/یا P. subcubensis و جنس Copelandia باشند. اگرچه تایید شده است که P. cubensis در مناطق خاصی از ژاپن به‌طور وحشی رشد می‌کند، تصور می‌شود قارچ‌هایی که به طور غیرقانونی به فروش می‌رسند به شکل قارچ خشک، هاگ یا کیت‌های متشکل از میسلیوم روی یک محیط رشد وارد می‌شوند.

 

P. subcubensis توسط Guzman [12] به عنوان گونه ای متفاوت از P. cubensis طبقه بندی شد. این دو گونه از نظر ماکروسکوپی و حتی میکروسکوپی بسیار هستند

 

نتیجه

هدف از این مطالعه انجام یک بررسی مورفولوژیکی و سم شناسی قارچ های جادویی است که در ژاپن در گردش هستند. استفاده مکمل از یک میکروسکوپ نوری در ارتباط با SEM برای این بررسی ها موثر بود. محتویات آلکالوئیدهای توهم زا در قارچ جادویی پس از استخراج با متانول توسط HPLC به صورت کمی تعیین شد.





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: